Tarnim ترنيم

ترانيم للاطفال – ناصف صبحي

Posted on: 19/05/2010


ش5-ناصف صبحي.JPG

الشريط الخامس للاطفال

لناصف صبحي

 

أتعرف بيسوع الغالي.mp3
أنا مطمن أنا متأكد.mp3

اسم يسوع.mp3

الشجرة الحلوة بتكون.mp3

تعال ليسوع البار.mp3

دايماً بسأل نفسي.mp3

ربي حبيب ليك باصلي.mp3

ربي قال لا تخافوا.mp3

ص وشوف بعنيك.mp3

صحيح انا لسه سغير.mp3

علمني أن أعمل رضاك.mp3

في قدامنا بابين أتنين.mp3

كلام الرب ينير.mp3

للامام سر.mp3

لما بشتم.mp3

لما يسوع بيكون موجود.mp3

لو في سكة صعبة.mp3

لو كانت عيني على طول.mp3

ما يقدرش حد أبداً.mp3

ماشي أنا.mp3

محدش بيحبك أد الرب يسوع.mp3

يسوع ماشي قدامي.mp3

يسوع يعمل منك.mp3

15 تعليق to "ترانيم للاطفال – ناصف صبحي"

شكراً جداً جداً وربنا يعوضكم بملئ كل بركاته

هلا اخ ماجد
منوووور
ربنا يبارك بيك ويخليك

فعلاً انا كبيرت وعندى 31 سنة لكن ما قلكوش قد ايه انا فرحت لما لقيت الشريط كامل
ربنا يعوض تعب محبتكم

ماتقول اخ جرجس عن العمر هنن ترانيم الاطفال كثير حلوين وكل شي للاطفال بينحب مثل مابينحبوا هنن…سبحانك يارب مااجمل خلقك
وهو وصانا انو نعود ونصير مثل الاطفال
منووووووور اخ جرجس
شكرا لتواجدك ومشاركتك الجميلة
دمت برعاية ربنا وحفظه

نعمة وسلام لكم من الرب يسوع شفتم بقي الترانيم معزية وهادفة إزاي ومفيدة لمدارس الأحد000 هل أبقي طماع لو طلبت من محبتكم قدر الإستطاعة باقي الشرايط الخاصة بناصف لمدارس الأحد 0000 وفعلاً عايز أقول لكم كم أن خدمتكم فعالة جداً جداً في توصيل الترانيم- اللغة الرسمية لحياة السماء- لكل الناس 00 ربنا يعوضكم بملئ نعمته

سلام المسيح معك , و اشكرك شكرا جزيلا على هذه الترانيم الأكثر من رائعة .

بصراحة كنت أبحث عن ترنيمة قديمة كنت أرنمها و أنا صغير , أتذكر منها بعض الأبيات , تقول مثلا :

الديك بيقول كو كو كو كو كو المجد للرب يسوع

و المعزة بتقول مأء ماء ماء ماء .. المجد للرب يسوع

فهل تعرف هذه الترنيمة و يا ليتك ترفعها لنا . أعتقد إنها في شرائط اسمها” خدمة مدارس الأحد ”

أشكرك مقدما

سلام المسيح مع الجميع
الواحد مش عارف يشكركم ازاي؟ بأمانة أنا كنت بدور على الشريط ده بقالي بتاع 10 سنين وكنت بأفكر أشوف حد يسجلهولي في مصر واشتري كاسيت واحوله mp3!!!
ربنا يعوض تعب محبتكم!!!

plz i want to download this tape but i can not i don t know how

اهلا وسهلا حليم
يمكنك مشاهدة طريقة تنزيل الملفات على الرابط
http://wp.me/pycra-U6
شكرا لمشاركتك
دمت بحفظ الرب

حاجة حلوة خالص ربنا يعوضكم خير زز انا بس كنت حابب اعرف منين اجيب الشريط الخامس لاطفال من اشكندرية لان مجوعة الاستاذ ناصف ناقصة كتير في أليكس ودة بسبب ان المندوب سافر اميريكا زز بليز حد يعرفني لاني محتاجة جدا . مينا

ياريت لو حد عنده ترنيمة ربي قال لا تخافوا كاملة لأنها مش كاملة رجاء محبة محتاجها جداااااااااااا

ياريت باقى الشرائط ترانيم ناصف صبحى

بجد بجد شكرا كتـيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر قــــــــــــــــــوى قـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوى على الشريط ده , انا اصلا بسمع الشريط ده من وانا صغيرة وهو عندى بس حاصلتله حادثة فى الكاسيت وباظ وزعلت عليه جدا لأنى بحبه قوى الشريط ده وحتى لما دورت عليه فى النت مالقتهوش , ماعرفتش اجيب منه الا 3 ترانيم بس وماصدقتش نفسى انو الموقع ده فى الشريط كله كامل , بجد بجد شكرا جـــــــــــــــــــــــــــــــــــداً

مبسوطه اوى انى الاقى شريط بابين الشرايط هنا لانه من الشرايط اللى كنت باحبها جدا وانا صغيره و خلال شهور باسم يسوع هيكون عندى طفل ونفسى اوى فى باقى ترانيم انكل ناصف للاطفال .. ششششكرا ليكم كتير وربنا يبارككم

انا طول عمرى من وأنا صغيرة منأيام مدارس الأحد اللى كنت بحضر فيها وأنا بسمع شرايط ترانيم ناصف صبخى للأطفال والكبار وبحب الشرايط ديه جدا جداجدا مليون جدا ومرنمى المفضل إلى الأن وربنا يباركه ويبارك خدماته وبرامجه كمان ويقدم الأفضل لمجد اسمه أمين .

اترك رد

عمانوئيل…الله معنا

باركنا يا رب

لان الله معنا…السيدة فيروز

اروع فيديو كليب ترنيمة

Share this blog

Bookmark and Share

كيفية تنزيل الملفات من الفورشيرد

اضغط هنا

اضغط هنا

التصنيفات

اقرأ التأمل اليومي

TheGrace.com Website Logo

Thanks for Visiting

Meet us on

 

Blog Stats

  • 1,315,992 hits

On Line

مبارك شعب الرب بكل مكان

free counters

الأرشيف

